Cizinci pojištění v českém veřejném zdravotním systému
Před vyšetřením předloží
- průkaz totožnosti,
- EHIC – Evropský průkaz zdravotního pojištění vydaný v České republice (CZ).
Hradí regulační poplatky.
Pokud se pacient nemůže prokázat platným průkazem zdravotního pojištění, který mu byl vydán v České republice, a je nutné zdravotní pojištění ověřit, bude za ověření účtován poplatek 100 Kč.
Cizinci nepojištění v českém veřejném zdravotním systému
Pacient, který není pojištěn ve veřejném zdravotním systému České republiky, osoba ze zemí EU, z dalších zemí Evropského hospodářského prostoru (EHP), Švýcarska nebo ostatních smluvních zemí, pojištěná v některém z těchto států, předkládá:
- průkaz totožnosti,
- EHIC - Evropský průkaz zdravotního pojištění nebo náhradní certifikát
- a potvrzení o nároku
nebo
- průkaz totožnosti
-
a formulář S2 pro plánovanou zdravotní péči v zemi mimo stát vlastního pojištění
http://www.kancelarzp.cz/cs/pojistenci/prava-naroky-eu/postupy-zeme-eu
Po předložení těchto dokladů má pacient nárok na poskytnutí zdravotní péče v rozsahu uvedeném na registraci české veřejné zdravotní pojišťovny, která se na dobu pobytu v ČR stává jeho výpomocnou zdravotní pojišťovnou.
Hradí regulační poplatky.
Osoba mimo země EU, ostatní země EHP, Švýcarsko a ostatní smluvní státy
Osoba nepojištěná v některém z těchto států
Osoba čerpající zdravotní péči nad rámec svého zdravotního pojištění
Osoba, které zdravotní pojišťovna negarantuje úhradu za zdravotní péči
Předkládá doklad totožnosti.
EMERGENCY
Samoplátce je povinen uhradit nedoplatek nákladů za poskytnutou zdravotní péči nad rámec složené zálohy 5000 Kč, případný přeplatek bude po vyúčtování vrácen na číslo účtu uvedené ve smlouvě. Náklady za poskytnutou zdravotní péči, jejíž cena nebude známa v okamžiku úhrady, ÚVN vyúčtuje dodatečně a samoplátce je povinen ji uhradit.
Úhradu lze provést v české měně, preferuje se bezkontaktní platba (kartou), případně hotově: v pracovní době v pokladně ÚVN (pavilon F) nebo na Oddělení úhrad zdravotní péče; na pracovišti Asistenční a informační služby (24/7); nebo hotově na příslušném oddělení.
HOSPITALIZACE
Poskytnutou zdravotní péči hradí v plném rozsahu pacient, zálohu ve výši 100 % předpokládaných nákladů složí předem. Nehradí regulační poplatky.
Pojištěnci neveřejné komerční zdravotní pojišťovny
Předkládá:
- doklad totožnosti a doklad o zdravotním pojištění.
- základní zdravotní pojištění cizinců.
- zdravotní pojištění cizinců.
- jiné pojištění.
Po předložení těchto dokladů má pacient nárok na poskytnutí zdravotní péče v rámci pojistné smlouvy. Před započetím vyšetření požadujeme garanční list zdravotní pojišťovny.
Nehradí regulační poplatky.
Kontakty:
F1 Umístění: 3. patro, kancelář 322
Jitka Fenclová
+420 973 208 399
Kateřina Kováčová
+420 973 202 754, 724 156 204
Dana Gherri
+420 973 203 010, 724 156 204
Pracovní doba:
Po – Čt: | 7.30 – 15.30 |
Pá: | 7.30 – 14.00 |
oběd (lunch time): | 11.30 – 12.00 |
Asistenční a informační centrum ÚVN
+420 973 208 333, 973 208 334
Přijímáme platby kartou:
České veřejné zdravotní pojišťovny: