Přijmeme nového člena týmu na administrativní podporu v oblasti náboru a HR marketingu formou DPČ (čt, pá).
SŠ/VŠ vzdělání
Zájem o personalistiku a HR marketing
Nástup možný po dohodě
Jaká práce na vás čeká?
- práce s inzertními portály
- vytváření náborových materiálů (letáky apod.)
- agenda činností HR marketingu
- správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- administrativní podpora vedoucí pracoviště
- další činnosti dle potřeb pracoviště
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ideálně v oblasti personalistiky, psychologie nebo managementu)
- velmi dobrou znalost práce na PC (Excel, Word, Powerpoint)
- velmi dobrou znalost Canvy pro tvorbu vizuálních materiálů, letáků a příspěvků na sociální sítě
- zkušenost z oblasti HR nebo administrativy výhodou
- pečlivost, zodpovědnost a kreativní myšlení
- schopnost týmové i samostatné práce
- chuť učit se nové věci a rozvíjet se v oblastí HR
Zaměstnanecké benefity:
- práce v prestižním zdravotnickém zařízení vybaveném nejmodernějšími technologiemi
- zázemí stabilní státní příspěvkové organizace MO
- propracovaný adaptační proces pro nové kolegy pod vedením zkušeného školitele
- bezpečné, moderní a nekuřácké pracovní prostředí
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů dalšího pracovního volna navíc
- systém Cafeteria e-Benefity
- příspěvek na penzijní připojištění
- karta MULTISPORT
- mateřská školka Střešovanka
- dotované stravování v zaměstnanecké jídelně
- ubytování pro zaměstnance na Praze 6 (ubytovny Dědina a Ruzyně)
- sleva 15 % v lékárně ÚVN a v prodejně zdravotnických potřeb
- program podpory zdraví (široká škála sportovních i společenských akcí)
- další služby (kosmetika, sauna, masáže, kavárna, prodejny potravin, Czech POINT a další)
- podpora dalšího vzdělávání (prohlubování/zvyšování kvalifikace, certifikované kurzy, stáže, praxe apod.)
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis.
Kontakt pro zasílání žádostí a životopisů:
E-mail:
Telefon: (+420) 973 203 602, 973 202 745
budova F, vchod F1, přízemí