- Každý zaměstnanec Ústřední vojenské nemocnice – Vojenské fakultní nemocnice Praha (dále jen „ÚVN“) je povinen převzít Vaši písemnou stížnost, ústní stížnosti vyřizuje Oddělení řízení kvality zdravotní péče.
- Písemná stížnost je zaměstnancem ÚVN doručena na Oddělení řízení kvality zdravotní péče ÚVN, které Vás bezodkladně vyrozumí o jejím přijetí a započne její šetření.
- Oddělení řízení kvality zdravotní péče vede šetření stížnosti ve spolupráci s vedoucími pracovníky dotčených oddělení a náměstky ředitele, navrhuje řešení sporů, nápravná opatření a případné kárné postupy.
- Po prošetření je Vám zasláno stanovisko nemocnice k Vaší stížnosti nejdéle do 30 dnů, v odůvodněných případech může být lhůta prodloužena na 60 dnů.
- Oddělení řízení kvality zdravotní péče přijme a aplikuje nápravná opatření a dále kontroluje jejich dodržování.