1. Každý zaměstnanec Ústřední vojenské nemocnice – Vojenské fakultní nemocnice Praha (dále jen „ÚVN“) je povinen převzít Vaši písemnou stížnost, ústní stížnosti vyřizuje Oddělení řízení kvality zdravotní péče.

  2. Písemná stížnost je zaměstnancem ÚVN doručena na Oddělení řízení kvality zdravotní péče ÚVN, které Vás bezodkladně vyrozumí o jejím přijetí a započne její šetření.

  3. Oddělení řízení kvality zdravotní péče vede šetření stížnosti ve spolupráci s vedoucími pracovníky dotčených oddělení a náměstky ředitele, navrhuje řešení sporů, nápravná opatření a případné kárné postupy.

  4. Po prošetření je Vám zasláno stanovisko nemocnice k Vaší stížnosti nejdéle do 30 dnů, v odůvodněných případech může být lhůta prodloužena na 60 dnů.

  5. Oddělení řízení kvality zdravotní péče přijme a aplikuje nápravná opatření a dále kontroluje jejich dodržování.